12/12

Haaalllå där.
Idag har vi vart på lucia med skolan det var så fint så :) älskar verkligen lucia, skulle själv vilja stå där med ljus i håret men det är ju synd att man inte kan sjunga då  :P
Aja efter vi hade kollat på lucia så gick vil till skolan och då fick man fika , mhm aa ätit skit många lusse bullar.
Jaa sen har man vart i skolan typ två timmar fast jag inte behövde de.
Men sen tog jag och Stina oss i kragen och gick ner på stan till intersport och köpte en vit T-shirt till lusse innebandyn.
Har nyss käkat skulle värma på maten så brände jag såsen och det var inte det godaste jag har ätit men tugga i mig maten endå :P
Nee nu ska jag packa väskan och göra mig orning, så hoppas jag på att Mathilda ska komma till mig snart så jag får röka innan jag åker i väg till Lusseinnebandyn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0