Annan dag jul

Min jul afton har vart hur trevlig som helst för fira jag jul med mamma och alla mostrar sen efter kalle anka åkte jag och pappa till gammelmormor så fira vi julen där.
Sen senare på kvällen kom det några tjejer hem till mig så va vi här och softade :D  Trevligt som faen !
Nichole sov över hos mig och vi somna lika sent som alltid , så är vi hur trötta som helst på morgonen och hon skulle upp halv elva :S :P
Så kom Mathilda på besök ochså  ;) , sen vid tre kom pappa och hämtade mig så åkte vi hem till gammel mormor och åt massa med god mat :D
Och nu har man kommit hem har nyss bestält jacka åt mig och Nichle, måste hoppa in i duschen och göra mig orning ska ut och ferra idag med girlsen :) WEHO! 
 
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0