Borta bra men hemma bäst

Halllå.
Lusseinnbandyn gick inte så himmla bra i fredags jag tror vi kom trea eller nåt men inte är jag nöjd.
Kom hem vid fem somna halv sex sen skulle jag upp klockan sju och göra mig orning sen kvart i åtta åkte jag i väg till vänersborg med mina mostrar, sov typ hela vägen ditt men det var roligt och träffa kusinerna, Morbror, Morfar och Linda :) Idag åkte vi hem vid tolv kändes jobbigt och säga hejdå till kusin Daniella :/ men jag hoppas hon kommer till Sandviken snart.
Kom hem till Sandviken för ungefär en timme sen nu och nu sitter jag och kollar på one tree hill  och klockan åtta ska jag kolla på Gossip girl sen ska jag sola med Emelie :)
Ne nu börjar one tree hill ,  hejdå !


Kusinerna Karlsson och Morfar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0