Helgen

Var hemma hos Anni och förfesta i fredags alla var utklädda och vi hade skit trevligt :) , men när vi väl ska gå på maskeraden så är det typ inge folk där så vi sket i och gå in men Carro och Linn gick in :P haha
Men vi hade trevligt i alle fall ;)
I går var alla bakfulla men jag var värst:P , så jag Nochole och Mathilda tog en film dag hos Anni med popcorn.
Senare på kvällen går vi runt stan och kolla om det är  nåt roligt folk ute men det var det inte så jag Anni och Nichole åkte hem till Martin för han hade fest men det var inge roligt där heller för vi var nykter :P så vi åkte hem vd tre och då var det god natt för mig.
Nu har man nyss vaknat ska snart gå till statiol på samlingen och sen spela match i Mora, när jag kommer hem ska jag Mathilda och beställa jacka :D  hoppas jag hittar nån jag vill ha då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0