Inte en bra dag, idag för mig.

När man vakna så vart det inte världens bästa morgon och det stör mig för det har förstört hela min dag nu.
Och det sög i skolan ochså, allting gick så himmla segt.
Hade inte samhäll idag så vi fick sluta tidigare sån tur var, så jag gick upp till pappa och nu snart ska jag till ica och möta mamma så ska vi handla lite sen gå hem och göra mat.
Ska övningsköra med pappa senare ochså , var ett tag sen nu !
Sen ska jag väl gå ner till träningen men jag vet inte om jag kommer kunna tränna för jag har så ont i min tå, stuka den på halloween så nu har det kommit till bax bara för att jag har slagit i tån i bordet  :@ Alltid lika klantig.
Och nu vill ica maxi att jag ska börja jobba och jag vet inte om jag orkar men jag måste ju ha pengar så det kommer nog bli så nu ! :)




Du och jag kommer alltid höra i hop på nåt sätt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0