Jul veckan :)

Har inte kunnat skrivit på ett tag har haft fult upp på jul veckan plus att min datorn krassa :S
Aja hade en jätte bra jul afton med släkten sen senare på kvällen kom alla flickor hem till mig så va vi hos mig hela natten sen fick vi besök av David och Martin :)
På jul dagen vart det fest hos Anni med tjejorna och vi hade skit trevligt sen när vi gick ner på stan tappa typ alla bort varan, men jag och Mathilda gick till Johan i alle fall och det var roligt.
Kvällen slutade med att jag vart så trött så jag gick hem och sov lite :)
Dagen efter skulle vi till valbo, ah men tjena ditt kom vi aldrig.
Sen när kvällen närmade sig så åkte vi till Valbo på fest jag Nichole Anni och Cilla, hade skit roligt.
Men var på väg och missa bussen när vi skulle därifrån var jag tvungen att slita i Nichole för att vi skulle kunan gå därifrån men vi lyckades komma på bussen i alle fall :D
När vi kom till Sandviken leta vi efter ett mat ställe men ett sånt hitta vi ej, så jag och Nichole gick hem till mig och käkade chips och dipp :)
Dagen efter lyckades vi komma  upp fast vi var så himmla slitna så åkte vi till Valbo med Anni :D 
Hitta inte så mycket men ska göra ett nytt försök hitta mer kläder här i veckan :D
När vi kom hem från valbo så gjorde vi oss orning och gick till Anni och drack lite, en liten myss kväll.
Och Nichole skulle till gävle men hon lyckades inte så bra :P Moahaha
Aja idag ska jag i alle fall till Järbo och va med Caroline, sen när Nichole kommer hem så ska vi gå ditt , så kanske det blir ett litet mini party ikväll :P oojojojo !
Sen NY ÅR TAGGAD SOM FAN !

Här är några kort från jul veckan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0