Kommit i gång igen

Idag har man tagit det lungt käkat mat med mamma och Jarno och kollat på film med dom.
Senare kom jag på att jag velade tränna så jag vart skit taggad på att tränna så jag tog cyckeln och trampa ner till träning och fy fan vad jobbigt det var då hade fys träning , men det känns bra så där efteråt då :)
Vet inte v ad jag ska göra nu , om jag ska kolla på en film och försöka bli lite trött.
Men jag ska sova hela dagen i mån är ledig så himmla skönt, sen vid ett i mån ska jag ut och käka med mamma :) myss myss sen blire nog sola innan jag ska ut och köra med pappa.
Vid åtta blir det att åka ner på J-vallen och spela innebandy :) weho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0