Nu är det bara natten kvar sen är det jul.

HAAAAALLLÅ DÄÄÄR !
Nichole sov hos mig natt väldans trevligt då tycker jag.
Var uppe ganska länge så idag blev det att man sov bort hela dagen.
När vi hade vaknat, käkat och gjort oss klar gick vi ner på stan för Nichole skulle köpa lite jul klappar så träffade vi Shervin på Kaphal ochså så då gick vi med henne ett tag.
Sen gick vi in på Selmas och köpte oss en varsin cola  eller Shervin köpte en konstig korv :P
Så satt vi där och spana lite på folk, efter ett tag kom Martin och hans kompis och pratade lite men det var inte så länge dom satt där så jag och Nichole gick hem till mig så hon kunna byta om och åk ahem med halv sju bussen och jag gick och möte pappa på livingroom men det var tyvär inte öppet så då gick vi till en annan restaurang, så käkade men grill spett och frukt glass med grädde ;) mmaaah det va gott kan jag säga !
NU sitter man hemma och har skit tråkigt och vill att det ska bli jul snart men ska nog gå och lägga mig tidigt i kväll så att det blir jul fortare :P
Så har man dag varit  ! :)

Hare så bra nu och god jul .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0