Sov morgon

Sov till tolv idag hur skönt som helst.
Har nyss klätt åp mig nu ska jag bara borsta tänderna och borsta hårtet sen ska jag ner på mammas jobb så ska vi käka nån stans sen kommer Maria ner på stan så ska vi kolla efter jul klappar :)
Vid sju kommer pappa  och hämtar mig så ska jag övningsköra sen ska jag ner på träningen på j-vallen.
Sen efter träningen ska jag skynda mig hem för klockan nio är det titanic :D
Satt och kollar på you tube och kollade på trailers på titanic då såg jag att det finns en till titanic.
Titanic 2 jack is back, ojoj vad jag måste se den filmen aså ;)
Nee nu ska jag göra mig klar .


Tänk om livet kunna va som på film i bland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0