trött och sliten

Har vart  i skolan från åtta till halv fyra idag är så himmla trött vi har haft julbord på ungefär 100 pers idag och det var hur jobbigt som helst  hade så himmla ont i fötterna  :S :P
Sen fick mamma komma och hämta mig när jag slutade orkar inte gå för jag var så trött.
När man kom hem så la jag mig i soffan somna på en gång, sov ungeför i två timmar.
Min morbror och hans tjej Johanna upp med pizza till mig och mamma fy fan vad gott det va :P
Sen ringde Shervin och frågade om vi skulle sola så då gick jag ner och solade med henne i en kvart, skönt som fan och nu har man blivit brun :)
Nee snart blire och kolla på greays anatomy och efter det blir dirty sexy money, oojojoojjo ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0