huvudvärk och ont i magen

hallllooohj ;)
Igår vart det lite små festande va skit roligt  !
Började med att festa hos Happa med några trevligt pepole.
Sen så drog vi hem till nån sebbe jag Emelie och Robin.
Vi cycklade ditt och jag och emelie gjorde världens vurpa så båda börja blöda skit mkt på knäna :P
¨När vi kom hem till Sebbe satt vi där och snacka och lyssna på musik.
Sen så gick jag och möte Macke och en till kille så det sluta med att alla gick hem till Emelie och sov .
*Är skit slut idag har både ont i magen och huvudet ;/
Jag gick hem ganska tidigt tog sällis med Dannis för hon va hos Tapio :)  ,  sen gick jag hem och sov en timme när jag vakna så hade jag missat samtal av mamma hon hade ringt mig sju gånger, Emelie ringde två gånger och massa jävla sms :P
Men nu sitter jag hos mina kusiner Dannis och Alex, Alex har fyltt år så det är kalas idag med tacos, semler och massa tårta .:) mhmhmhm vad jag ska bli tjock nu. Ska till pappasen idag men jag orkar fan inte gå  ditt så det blir nog imån jag åker hem till han efter skolan :)  va ett tag sen jag va hos han nu , han lär ju ha saknat mig efter som jag är världens underbaraste dotter man kan få , mohahaha ! ;P

Jappp nu ska jag jag gå och snacka med min moster Helene ;) 
puss och kram  , hej då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0