yeas !!!

inte bakis idag så skönt  trodde fan att jag skulle va det efter i går :)
hade skit trevligt i går va hos madde lund med massa tjejer, sen så kom ju självklart nicole oxå :D  vi skulel in på skoldansen men det va fan nästan ingen som va där så då sket vi i det, så gick jag och nicole till fredos och käkade pizza :D skit göööttt ... sen så åkte man hem och sov väkte hela famlijen när jag kom hem ;P
I går natt kom jarno hem från spaninen han hade köpt fem parfymer , YES !!!! Cristina auglera, gucci, DG, JL och en till som lukta skit gott :D:D


nu sitter jag hos dannis har tråkigt som fan ;D  väntar på att min lilla söta emelie ska ringa mig så vi kan kanske hitta på nåt skoj hon och jag  ;P
lär nog tare lungt i kväll ska upp på match i mån taggad som fan ska möta ggik , nu jävlar ska vi vinna !!!!!


puss och kram 
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0