En helt vanlig måndag

Vart i skolan idag lite segt och stått i köket en hel dag :P
Lära gå tidigare idag för jag skulle på extra engelska , men så fick jag inte de för min lärare men de gjorde jag endå så då ringde hon hem till min mamma och berätta de , men så sa hon oxå att jag är alltid på lästa och är duktig i skolan så de va oxå bra tycker ja ;D;D hehe
Mamma har gjort fottvård på mej idag skönt som fan .
men nu sitter jag hos min kusin Dannis , hon sitter och pluggar för hon ska väl ta kökort nån gång i fram tiden :) ,  fy fan vad hon kommer få köra mig aså :) japp japp ..
Ska snart på tränning inte alls taggad på de aså .  Men jag hoppas att du kommer så jag får prata med dig !!!!


image17
image18
Willma, William och Danniella :D
Mina tre söta kusiner , det är er man lever för ;) <333 älskar er . !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0