Mat, Emelie och hunden

hejsan :)
Idag dag kom Emelie och henns hund och hälsa på mig :D
så gjorde jag mat åt Emelie och mej :D
Det vart fläskfile och potatis klyffter ...gott som fan va de !
Sen så satt vi och kolla på gammla bilder trevligt de.
Sen gick vi ut ett tag och gick , så gick vi till Emelies nya lägenhet :)
Hon får flytta in den första februari , dåligt mkt fest hon ska ha då  och de
ska jag se till aså ;) hahahahah
Men nu sitter jag och väntar tills pappa ska komma hem från bandyn
hoppas saik van då :)
ska hem till mamma snart fort han kommer hem sen ska jag till Dannis .
japp japp ..

FÖRLÅT MEJ, vill inte att vi ska sluta umgås :/:/ men aja


image16
Min söndags kläder , så skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0