ROLIGT

Hej hej.
sitter i skolan kom hitt vid åtta, sen får jag reda på att vi har äcklig jävla sov morgon de är  ju skit roligt  men aja .
Snart  kommer Linn hon ska skolka för min skull ;) moahahha
Sen kommer väl Shervin snart oxå , hon trodde väl förmodligen oxå att vi hade sov morgon.

Ikväll blire nog lungt för min del, kanske ska dricka lite gran men inget överdrivet så ;P
För i mån har vi match vill inte va så jävla bakis på den.
Så vill man till kungsberg i helgen oxå , men det går ju inte för man ska ju spela innbandy hela helgen :P :/
Både roligt och tråkigt :p men aja .
Shit, aså jag är så  jävla trött vill bara gå hem och lägga mej i min säng under mitt varma täcke :D:D
Men i stället ska man  ha äckel datakunskap + att jag får damp på våran lärare . åhåhå .
hejdå.


 <--- här är min snygga klass kamarat Erika :D:D moahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0