förskylning

Idag klev jag upp åtta , cycklade ner till ica maxi och hade genom gång på allt fick kläder och kort så att man kommer in där , sen äre bara och börja jobba vecka 28 fy fan längtar inte till dess kan jag ju säga.
Jag kom hem vid halv ett då la jag mig på soffan och somnade som en stock och sov till halv fyra dåligt slut jag har vart idag har bara suttit hemma och tjockat framför tvn och snorat, sen så hämtade pappa mig sen åkte vi till ok och köpte en macka sen så åkte vi till trebo och kollade när flickorna springde, såg inte så roligt ut ska va med jag ochså fort min fot har läckt :)
Nu är jag hemma ska ta ett bad och duscha, ta på mig myssis kläder och kolla på film sen blir god natt för min del och sova hela dagen imån :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0