mk

Fick damp när vi  kollade på fotboll, spaninen gör mål när de är typ en minut kvar , ojojo vilket rus jag fick aså usch vad trött jag blir .
Men i alle fall efter jag hade kollat så kom Julle och Emelie och hämtade mig så åkte vi och käkade lr dom käkade jag var inge hungrig ,  sen så åkte vi ett varav runt sandviken sen vart vi trött på de så vi åkte hem till Emelie och jag hade jätte tråkigt , så jag vela bara hem men vi kollade på nån film på sexan sen spelade vi lite kort sen fick fan mamma hämta mig  :P
Så tråkig är jag idag  !
Nu sitter jag hemma och vill bli trött så jag kan gå och lägga mig ska upp sju imån och städa på lobby så jobbigt . !!!

jag sitter i bilen och spelar bilbingo med mammsen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0