BRÄÄÄÄNNNS!!!

Halllå .
Hade matte prov idag men det gick inte så bra ;S 
Så jag och Dannis gick ner på stan och fick pengar av våra
mammor så vi gick och käka mat på jensas :)
Efter vi hade ätit gick vi till Kharmas och hämta
Dannis mobil för hon hade tappat den där :P
Sen gick vi till prinses och solade väldigt skönt,
men inte nu etfer för det svider i hela ansiktet :/ :P
Ska sola i mån ochså , måste bli brun jag är ju så jävla blek
ser fan sjuk ut  !
Näh nu ska jag nog gå ner och röka sen gå hem och bada och duscha .
Sen blire tv hela kvällen bara bra pogram :D

du kan ju gå och ta dig nånstans !!!
HEJS;D




Imån kommer mina fina kusiner
till sandviken :D
Willma och William !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0