pappa

Det har vart rätt okej i skolan idag slutade typ tolv men ändå satt jag kvar i skolan med linn mathilda och carro typ till kvart över tre för vi var tvungen och fixa lite dricka tills imån :) ferre imån !!!
När jag kom hem så sov jag en timme sen så ringde mathilda så jag åkte hem
till maria och va där en stund fick lite mat där hemma innan jag gick i väg på träning.
va skit segt och tränna idag kan jag lova !
sen när jag kom hem så gick jag på en promenad för att köpa cigg och cola.
sen så földe emelie med mig hem.
så nu sitter hon här bredvid har nyss käkat lite kebab.
Är ledig imån fy fan vad skönt det är :)
men ska till skolan ändå vid ett ska träffa carro och linn så jag hoppas att mathilda kommer hitt kvart i ett till mig så vi kan gå ditt då , sen äre bara och tagga till fest :D:D japp japp
men nu blire en rööök paus och dricka lite cola sedan film!
hejdå !!!

Jag och Mathilda
KUNGSBERG !!!
<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0