uppala

Pappa väkte mig tio i morse och sa att jag lära gå upp och göra mig orning för vi skulle till uppsala och shoppa :D
Så då gick jag upp ur sängen och gjorde mig orning sen gick jag och pappa till ok Q8 och hyrde en bil etfer som vi inte har nån för tillfälet för våran pajja ! ;S
Hade jätte trevligt i uppsala mkt roliga afärer och kolla i ;D 
Köpte ett par gråa jeans, ett grön linne och en t-shirt, hitta inte så mkt mer som jag vela ha :P Eller hitta en tröjja men kom på att jag vela ha den när vi va på väg hem :P
Så har vi käkat kina mat i uppsala skit gott vare !
Sen när vi kom till gävle så sprang pappa in på en affär och skulle kolla på mc kläder , skit tråkigt så jag stanna i bilen och lyssna på musik :)
Sen så stanna vi förbi i valbo , fikade på ikea och satt och tjaffsa om att jag skulle va kvar i ibk aston men de vill ju inte ja :P
Sen när ja kom hem så gick jag ut och möte Emelie och Jennie så gick vi till prinsses och solade ;D skönt som fan !  , Efter det så åkte Jennie hem och jag och Emelie cycklade till ica och köpte hårfärg (RÖD)!!!! och de vart skit fult på båda men mest på Emelie för hon hade en starkare röd , och det vart  bara på våra utväxter !!!
Sen när jag skulle hem var Emelie tvungen och gå ner med mig och låsa upp våra cycklar, så hade några jävla tattare gjort sönder Emelies lås och tagit hennes cyckel och min hade dom lämnat kvar.
Har sån tur :D  , men Emelies cyckel är ju finare än min oxå :P men ändå , mohahahahah :D:D:D

Så nu har man nyss kommit hem och man är hur pigg som helst :P
Och jag ska upp halv åtta i mån , ska i väg och sola med Emelie igen !!
Måste bli NEGER !!!
Men sov gott , hejdå .

Minnen !


image39





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0