fotboll

Somna en stund idag så Emil ringde och väckte mig så han kom in till sandviken så vi åkte till donken så köpte jag en kaffe så jag piggnade till sen ;) , så träffade vi Mathilda Madde och Maria där så vi satt och snacka lite med dom , sedan åkte vi till Järbo för att kolla på Emelies fotbolls tränning, rätt roligt och kolla :)
jag och Emil satt där och knäppte kort rökte och dödade alla mygg som kom och bet oss :P
Så nu har man kommit hem har duschat och platta håret precis, skönt !
väntar på att mamma och Jarno ska komma hem nu så jag kan få lite mat börjar bli lite hungrig nu  !
image62
Jag och Emil :D
Satt i järbo och kollade på fotboll,
hade inget bättre för oss så vi knäppte massa kort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0