GRATTIS MARIA !

Kom nyss hem typ har vart med Carro och köpt Pressent åt Maria hon fyller 17 år idag :D Lilla gumman då , dags och börja ta lite ansvar  ;) Hahah !
Nu väntar jag på att skrutten Mathilda ska ringa mig ska fixa vin med henne , sen ska jag åka och sola med Linn och Carro .
Sen ska vi gå upp till Maria och äta tårta och sjunga lite för henne.  Vid åtta kommer Emil och hämtar mig så ska vi åka in till valbo och hämta fia lottan Emelie , sen drar vi till hofors och festar med Erika och hennes hofors kompisar :D   haha ska säkert bli jätte roligt , sen ska jag  nog sova hos Maria !

Och imån klockan fem lär jag ställa klockan , fy fan kommer aldrig komma upp ... Men det är lätt värt det ska till göteborg med hela gänget och gå på liseberg , och sova på hotell ;)
image63

Kommentarer
Postat av: maria

jävla fyllo ;) ha det bra i göteborg;D

2008-05-31 @ 13:24:42
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0