25/11

HAAAAAAAAAALLLÅÅ
Idag hade vi nationela prov i engelska och det gick väl si så där men jag hoppas jag får mitt VG endå i engelska ;)
Sen på eftermiddagen har vi stått i köket och förberett in för morgon dagen.
Vi slutade vid fyra och då gick jag Shervin och Mathilda ner på stan och tog ut pengar och köpte cigg sen gick Shervin hem och jag och Mathilda gick hem till mig och åt chips så kom min kusin Dannis hitt och gav oss sällskap så berätta hon att hon ska flytta till Vänersborg på fredag för hon har fått jobb där.
Är glad för hennes skull men jag kommer ändå sakna henne :/
Vid sju gick Mathilda hem och käkade,  jag och Dannis gick och solade hur skönt som  helst.
Jag struntade i träningen idag, är helt slut så de känns som att jag ändå inte kommer göra nån nytta på plan idag i alle fall.
Och nu sitter vi och väntar på att desperate ska börja :)

Bye bye !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0