Daniellla

Nyss vaknar parta lite i går det var inte världens bästa kväll jag har vart med om då  :S 
Aja ska snart ta bort sminket och gå upp till Dannis för hon flyttar om fem timmar till Vänersborg hon ska börja jobba där så kanske hon kommer hem i slutet av Januari :(
Kommer sakna henne som in i norden :/ Det kommer vara så himmla tomt och tyst utan henne.
Men så äre nu har hon blivit en stor flicka ;)
Ikväll ska jag hjälpa mamma med tvätten sen ska jag nog ut och vara med Caroline och Linn och det ska bli roligt:)
Kommer bli tidigt för mig kväll har match i mån.
Aja ska kila i väg nu .
BYE BYE !!!!




Madelene och Daniella
Kusinerna Karlsson<3
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0