M M M

Har vart i skolan hela dagen idag, hade arobic på gympan idag och det var så himmla jobbigt man tror inte att de är nå jobbigt men jag höll på att dö ja :P
När jag kom hem så sov jag typ en timme sen när jag vakna kom mina morbröder och mina små kusiner och hälsade på.... Hade sån lust och sola idag så jag ringde Dannis och frågade om vi skulle sola så vi gick ner och solade en kvart.
Mamma och jag har nyss hängt upp gardiner vart skit bra :D
Och nu blir det en varm dusch, mhm aah  ;)
Sen blire och göra sig orning och senare i kväll åker jag och Mathilda till Madde och dricker lite vin ;)  Sen får vi se vad vi hittar på, mohahahah !


En snygg bild på Madde och Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0