Torsdag

HAAAAALLLÅÅÅÅ!!!
Idag efter skolan gick jag och Mathilda till Mc donals för att möta Shervin så käkade vi lite och satt och snacka en stund. Sen gick Mathilda hem och jag och Shervin gick ner på stan , hon har lärt mig lite om politik idag lite fasna ju i skallen på mig, hoppas jag ;P haha
Måste ju veta lite tills jag får rösta annars kommer ju jag bara rösta blankt och de är ju inte så roligt då.
Men vid fem åkte jag hem och Shervin hämta en hund på hund dagiset.
När man kom hem hade mamma köpte jul möst så jag har suttit framför tv och mysst bara.
Sen vid nio kommer pappa och hämtar mig så ska jag övningsköra och sen åker jag till bessemerhallen och trännar lite.:D
Sen blir det en dusch när man kommer hem och sova.
Har nationella prov i mån i Engelska skit nervös att jag inte kommer klara de och att jag kommer sänka mitt VG :S
Men de är väl bara och hoppas på att de kommer gå bra då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0