TRÖÖÖÖÖTT

Kändes onördigt och åka till skolan idag hade bara ett prov sen slutade vi  :P 
Så tog ja bussen hem, när min kära mamma kom hem gjorde vi orning lite tacos och nu sitter jag här och är jätte mätt och belåten :) Vid sju kommer pappa och hämtar mig för då ska vi i väg på träning på J-vallen.
En vecka eller två veckor framåt nu kommer jag och min lilla syster dela rum för vi har alla saker i hennes rum nu efter som vi ska flytta så nu har vi två madrasser på mitt rum och de är inte så  roligt.

Kul hade klippt mig i går, typ ingen såg att jag hade klippt mig :P hahah .




Imån ska jag va med min underbara Maria.
Kommer alltid ställa upp för dig gumman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0