22.00

Om tio timmar är men till bax i skolan igen.
Tror att det här årtet kommer gå snabbt som bara den , sen står man där med sina vita mössor och har gått ut skolan.
Men vad ska man göra sen då ?
Tänk om man inte har nåt jobb :P  Är jätte rädd för det, får hålla mig kvar på ica då tills jag hittar nåt jag verkligen vill hålla på med :)
Jaja , efter jag solade idag hyrde jag två filmer en hund film vart hur sugen som helst på att skaffa en liten dog nu ;P  Den andra filmen var svensk den hette HannaH med H , och den var ur dålig kolla inte ens på hela.
Men nu ska jag kolla på nyaste Wallander-tjuven med mamma och Jarno.
Sen blir och sova på en gång så att man kommer upp imån .
Och jag hoppas verkligen inte jag kommer i en dålig klass :P
Ha det bra , och god natt.

Just ja kom och tänka på det , fy vad jag kollar på film det är det ända jag har  gjort den här veckan, har inte orkat gjort nåt annat förutom och pluggat på körkortet då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0