FILM

Idag har jag kollat på två filmer skotten i knutby, men om jag får säga det själv så var den inge bra alls så den reakomenderar jag inte, somna till och med för att den var så dåligt :P...Den var även verklighets baserad och såna filmer brukar ju vara bra, men dock så var ju den på svenska och det är ju få tal svenska filmer som är bra.
Sen så kollade jag på honungsbiet hemliga liv, och den var bra kanske inte värsta höjdar filmen men man vart rörd av den :) så den rekomenderar jag.
Ha nyss duschat och packat väskan, måste ha med mig om byte till jobbet i mån för att när jag slutar och jag på en gång till Järbo till Nichole och grillar lite foooood, ska bli as nice ;)
Sen får man se hur kvällen slutar för jag vet fortfarande inte om jag får byta tid på lördag känns inte som att jag vill dricka i mån om jag måste gå upp halv åtta på lördag ;S
Men aja , vad brukar man säga man kan har roligt utan alkohål ochså, eller ? ;P
Ah nee nu ska man sluta och skriva och kanske lägga sig i sängen och läsa på teorin ist.
God natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0