Första dagen

Första dagen i skolan, skönt och vara tillbaks specielt när man får reda på att man ska få åka till Portugal vecka 17 i fem verkor på praktik :D:D
Ska åka i väg med Shervin ojojj vad vi ska röjja där borta aså ;)
Och då när vi åker ditt är det typ sommar där.....SOLSOL!
Aja , nu ska jag hitta en plats och vara på i höst i åtta veckor, blev inge Åre efter som det inte är hög säsong när jag har mina praktik veckor.
Så nu funderar jag på att åka till Göteborg eller Vänersborg. :D:D
Får se vad som händer.
Väntar på att min mamma ska komma hem nu så vi kan åka till ica och handla lite mat håller på att svälta i hjäl nu.
Ikväll ska jag nog umgås lite med Mathilda och prata om vi ska åka i väg tillsammans eller inte , kanske inte är så roligt och åka i väg själv till ställe där man inte hittar.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0