Fredag

Idag har man vart i skolan igen , prata lite om praktik och grejjer.
Jag och Mathilda ska åka till Sotckhom vecka 48 i tre veckor :)
Halv tolv gick vi ut och käkade med alla från HR.
När vi var klara gick jag ner på stan till Cilla och Magda så gick vi och fikade lite.
Nyss kommit hem ska plugga på körkortet eftet jag har ätit , har alla teori fråger hemma nu på datorn så nu slipper man gå ner på körskolan och plugga :D
Ikväll blir det film kväll med Cilla kan jag lova , fast jag är fest sugen men det är ju tyvär inte hon så då blir det en film kväll ist ;P Imån blir det nog och kolla på rally i Kungsberg om det är bra väder :P
Aja nu ska jag gå ner på mias och hämta en kyckling rulle.
Puss och Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0