Härliga söndag

Tjoho...
Gårdagen var okej , det vart sånt dåligt väder så man kunna inte sitta ute och dricka öl.
Så vi satt i en liten buss jag Nichole och Cilla och drack lite öl.
Vid halv ett kom Anderas och hämtade oss så åkte Cilla hem och jag gick och möte Dannis.
Kvällens slut var inte så lyckat.
Idag klev jag upp ur sängen vid kvart över tio pigg som tusan.
Käkade lite rostat bröd, och sen gick jag och la mig i sängen igen.
Idag kommer jag bara ligga i sängen och kolla på tv och film.:D
Det är så söndagar ska vara efter två dagars drickande.
Idag ska jag sluta röka ochså, har inte gåttså bra har redan rökt..
Men jag ska verkligen försöka sluta, ska i alle fall trappa ner på det.
Det är så drygt när man jobbar, då vill man verkligen ha den där ciggen när man har rast :P
Men aja jag får väl tugga tuggumi då ;)
Ha en bra söndag , adjö-



En konstig bild från i går på mig och Cilla.
Har inte nå mycket kort alls från gårdagen.
Glömde typ bort att jag hade en kamera med mig :P
Hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0