Jobba jobba JOBBAAAA !!!

Gick upp åtta idag och käkade lite frulle och snart ska man gå i väg till jobbet det vart så att man fick jobba extra denna vecka så får man pengar när man fyller 18 när jag ska bli en krog råtta ;) haha .
Jag slutar sex idag då kommer nog mamma och hämtar mig från jobbet så ska vi åka i väg på bilbingo tror jag känns som att jag vill vinna pengar nu , för så pank som jag är nu har jag aldrig vart aså , har bara köpte vin och cigg för alla mina pengar känns inte så roligt ;/  men sånt är ju livet.
17 september blir det kryssing med tjejerna, längtar så himmla mycket till det nu.
aja nu måste jag kila i väg till jobbet .
Puss och Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0