Lördag

Haalllååå.
I går jobba man fram till fem när jag kom hem somna jag på en gång i soffan och sov fram till åtta.
Dannis kom hem till mig så gick vi ner till Hemmakväll och hyrde en film, unborn.
Skit äcklig kan jag lova, sov hos Dannis hon somna före mig och jag kunde typ inte sova för jag låg och tänkte på den filmen :P
Nu har man nyss gjort sig klar för att gå i väg och jobba börjar halv ett och slutar halv tio.
Vi får  se vad som händer i kväll , kanske blir fest om jag och Cilla hittar nån annars blir det och kolla på film hos Dannis.
Ska ju jobba i mån ochså.
Nästa vecka är det sista veckan man jobbar, fy fan vad skönt då ska jag vara ledig tills skolan börjar sen börja jobba igen:)
Ni får ha det en sån trevlig helg, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0