Nu är det lördag igen!

Haaalllå där.
Igår var det lite party, började och dricka hos Maria och alla skulle på krogen i går så jag tog kontakt med Erika som har gått i samma klas som mig och fråga om hon festade, och det gjorde hon så gav jag mig av till Hofors på lokal fest.
Hade skit roligt där, åkte in till Sandviken med Tobbe.
När jag kom fram till Sandviken gick jag och möte Mathilda så gick vi till donken och käkade lite sen gick vi på efterfest.
Har ingen aning om när jag och Mathilda kom hem till henne i morse , men full var vi i alle fall :P haha
Vaknade vid tolv idag så låg vi och drog oss i sängen ett tag.
När vi hade piggna till lite gran så gick vi till Statiol och köpte cigg sen gick jag hem och duschade och käkade köttbullar med mos :)
Nu sitter jag och väntar på att Nichole ska komma för jag har hennes bilnycklar sen i går, och hon är ju inte så snabb kan man ju säga.
Ikväll blir det tacos, film och massa gött med Mathilda och Madde W  :D
Lite senare ska vi väl gå ut och kolla lite på alla som är full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0