Onsdag

Igår var det trevligt.
Jag, Shervin, Julia och Veronica åkte till Cilla för att sola och bada hade jätte trevligt.
Hade dock ingen skjus hem och då fick vi gå och jag hatar verkligen och gå det är det värsta som finns , men det gick ganska snabbt endå. Vi hittade en liten orm på vägen hem ochså :P
När vi var vid statiol på årsunda vägen då fick vi skjus och då hade vi gått olika vägar så Shervin och Veronica fick tyvärr ingen skjus :P
När jag kom hem hoppa jag in i duschen på en gång och börja göra mig klar.
Så ringde Stina och Carro, så dom kom upp hitt  en sväng, satt och prata om hur sommarn har vart för oss och den har nog vart ganska knäpp för oss alla  ;P haha
Vi halv sju gick jag och möte Julia Shervin och Veronica så gick vi och käkade taco buffe och Stina och Carro åkte hem.
Cilla kom och käkade med oss hon ochså.
Efter ett tag kom Magda så då hänka hon på oss till Shervin.
Kolla på en jätte dålig film.
När jag skulle gå hem var jag lite små rädd, efter man hade kollat på filmen  :P
Som sakt en bra dag och kväll med brudarna.

Har vaknat för ett litet tag sedan och har nyss käkat frukost ska gå ut och röka nu sen måste jag sätta mig och plugga till körkortet.
Så kommer jag nog bara ta det lungt idag.
Jobba imån !!! fy .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0