soliga väder

Heeej heej .
Idag gick man upp i tid, gick ner på körskolan med Dannis så satt jag där och pluggade ett tag.
När vi tröttnade så gick vi hem till Dannis så käkade vi pizza...
Vid två ringde ja Johanna och frågade om vi kunde hitta på nåt för Dannis skulle gå i väg och jobba.
Jag och Johanna bestämde oss för att  åka i väg och fiska :) mysmys.
Fick nästan fisk men tappa den när jag skulle veva in den ;/ då vart man less.
Nyss kommit hem väntar på att mamma ska komma hem så vi kan gå ner och sola lite :D
Ska nog hyra nya Wallander sen så har man nåt och kolla på ikväll.
Upp halv åtta i mån , börjar klockan nio i skolan ;/ in i gammla rutiner igen nu....ojoj , ett år kvar. !
Nu ska jag byta om sen gå ner och sola, adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0