Söndagarnas söndag !

Vart inge party i går för mig och Mathilda  :P
Det vart ist en film , män som hatar kvinnor....Skit bra film den rekomenderar jag verkligen.
Vid kvart över ett på natten gick vi och möte Lenne, så tog vi en promenad till MCD  och käkade lite mat.
Satt där ett bra tag och snackade, sen börja alla fyllon komma in.
Fan vad jag hatar och prata med folk som är skit fulla så man själv nykter, så tänker man är jag ochså så där när jag är full ? :P haha...Det är man ju säkert....Men aja sånt är väl livet.
Idag blir det bara massa film har nyss kollat på terminator, nu ska jag kolla på nån komendi och i kväll blir det ica age 3. :)
Ha en bra söndag , bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0