Torsdag snart fredag

I morse hade jag min första kör lektion med körskolan, var nersvös som bara den  men det gick jätte bra ;D
När jag var klar med körningen så gav jag mig av till skolan, höll på lite med vårat projektarbete idag och våran grupp ska göra om portugal resan  ;D
När vi slutade så gick jag till körskolan och plugga teori i två och halv timme är helt slut nu och hungrig är man ochså !
Kvart i åtta ska jag åka i väg och tränna innebandy har inte trännat på jätte länge nu så jag kommer väl dööö efter första steget och kommer inte kunna andas för jag har sämst kondition nu :P Men det är smällar man får ta !
Träningen blir tyvär inte i Aston, ger mig av till Hofors ist och test trännar med dom, hoppas det är bra då kommer jag stanna i de laget hela säsongen ut och kanske byta till nåt annat sen och satsa lite mer på innebandyn och när jag har fått tränna upp mig  lite mer.
Nee nu ska jag äta lite mat sen vila innan jag åker.
Pöss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0