;D

Jag har insett att min senaste kyss: va av nån ;P
Bebisar är: så söte och snoriga
Jag lyssnar på: musik
Jag pratar: ganska mycket:P 
Jag tycker om: sommar och vinter
Jag avskyr när folk: inte är sig själv
Min bästa vän är:  alla mina vänner är mina bästisar ;D
Min första vän heter:  Emil och Elin
Kärlek är:  bra och dåligt
När jag borstar tänderna: så är jag trött
När jag lagar mat: blir det oftast bra ;)
Jag tänder på: killar som ser bra ut ;D
Det sexigaste yrket är: brandman
Det är charmigt när: ????
Jag är rädd för: spindlar
En värsta känslan är: när man bråkar med nån man tycker om
Den bästa känslan är: när jag får vara med dom jag tycker om
Jag är bäst på: det mesta
Jag är sämst på: matte
Om jag va ett djur skulle jag vara: en hund
Jag kommer alltid att vara: knäpp

Det finaste som finns är: min katt ;D hahaha
I sommar:
 ska jag röjja som fan !!!
Sist jag grät var: nån vecka sen
Jag kan: mycket
Jag kan inte: ????
När jag vill tänka går jag: till min säng
När jag bakar så bakar jag: olika
Min mobiltelefon är: ful, tur att man får en ny imån ;D
När jag vaknar på morgonen: så vill jag röka och dricka kaffe
Innan jag går och lägger mig: så kollar jag på tvn
Just nu tänker jag på att: jag kanske ska ta av mig mina jobba kläder och byta till mys kläder :P
Idag har jag: kört bil , pluggat teori och jobbat
Ikväll ska jag: vara med Mathilda en stund sen sova
I morgon kommer jag: åka till valbo med syster och mamma
Jag vill verkligen kunna: rida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0