Måndag

Haaalllå.
Dagen började inte så bra för mig och Mathilda, gick ner till jobbet vid sex. Ingen va där satt och vänta  ca en timme ;S
Börjar tröttna lite så vi skrev sms till Tommy och fråga om vi skulle vara i köket idag.
Efter ett tag svara han , och vi skulle börja nio.
Så vi gick och la oss en stund och sova innan vi börja jobba.
Men dagen gick fort i alle fall:)
När vi sluta åkte vi in till stan och möte Shervin så gick vi runt och kolla i butikerna, så jag köpte mig ett par skor tyckte jag behövde det ;p
Sen käkade vi på en tahi restaurang, och det var inte så bra :P hahah
Nu  ska man försöka bli lite trött så man kommer upp imån.
God natt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0