snö

Nu har den efterlängtade vintern kommit  ;D  skönt.
Det blir inte så himmla mörkt heller.
Aja , jag slutade för en timme sen, helt slut nu.
Mathilda slutar tio ikväll så nu blir man själv ett tag då ;S dock inte så roligt.
Ska hoppa in i duschen nu sen sova ett tag.
Vid sex ska jag gå ner till köket och äta lite.
Ikväll blir det en promenad till Sibes och handla lite go saker tills imån, för då är det fredag och vi hinner inte till affärn när vi slutar för den stänger åtta här :P
Sista jobb dagen imån sen åker vi hem på Lördag.
Fy vad jag ska sola.
Har sola en gång här och det var as dåligt;S :P
Så nu ser jag ut som ett spöke inte roligt.
Aja vi ses på lördag .
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0