Råthållan HR

Jaadu vad ska man säga glad att jag har praktik nu fast det är ju bara en vecka kvar på den sen kommer man till det där jävla hr där det bara snackas massa jävla skit hela tiden så trött på de där nu :S
Visst vi kan ha skit roligt i hop men tamefan går alla bakom ryggen på alla !
Men det får väl vara så där då man från och med nu tänker fan jag aldrig bryr mig om nåt nu mer.
Aja ska kolla lite på tvn nu och kanske sova nån timme sen åker jag i väg på träningen har ju inte tränna på ca tre veckor så jag lär väl ta mig ner idag då :) Men det ska bli ganska roligt och komma till bax igen.
Sen har min mobil gått sönder, så ja vet inte hur jag ska få tag på folk heller :S 
Måste snacka med pappa idag om han kan hjälpa mig och köpa en ny ;)

Kommentarer
Postat av: limpenpimpen

hahah lilla gumman, råthållan? va är de?! :P menar du inte råtthålan? :P du är väl go du!

2009-02-04 @ 11:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0