En bra dag

Har vart i skolan idag skönt och få in gammla rutiner igen, och nu är man piss nervös för att imån eller på fredag får jag reda på om jag få åka till Norge eller Finland som utbyttestudent, och jag kommer bli så himmla besviken om jag inte får åka för jag vill så hemskt gärna åka.
Aja men sen när jag hade vart i skolan så gick jag och käkade pizza med Caroline och det var trevligt. :) 
Vid halv fem tog hon bussen hem och jag gick hem till Shervin.
 Efter ett tag kom Nichole och sen kom Linnea åh;)  Så käkade vi lite tacos och fikade vi lite , och nu är man så mätt så jag vet inte vad jag ska ta vägen.
Och nu har jag fått för mig att jag skulle skaffa en facebook så nu har jag gjort det ochså efter som alla adnra har det så lär väl jag ha det ochså :P Så nu håller man på att fipla med det där.
Börjar bli skit trött nu så snart blir det nog sängen för min del , hoppas jag inte vaknar igen på natten som jag har gjort alla andra nätter, skit skumt :S
Aja hare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0