En härlig helg

I fredags var vi på lokal fest som Stina hade, och det var jätte trevligt men det vart lite för rmycket för vissa av oss :P Sen i går chillade jag och Nichole i mjukis byxer hos Happa så sattt vi och små drack lite gran sen gick vi ner på sibylla och åt kebab rulle  :)  Vid halv två åkte Nichole till Orre och jag gick hem och sov.
Har haft match idag mot storvik och vi van med 3-2 härligt härligt  !
Nu sitter jag och väntar på att mathilda har kollat klart på lets dance så vi kan gå ner och sola en stund sen blire det en dusch för mig.
I kväll blire det bara chilla framför tvn och käka chips och dipp ;) 
Som sakt den här helgen har vart hur bra som helst !

Och Grattis på Stina för idag fyller hon 18 !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0