en nykter helg

I fredags gjorde jag inte så mycket spelade match i hofors sen umgicks jag med min kusin så gick vi på en fest nykter kände inte så många så vi drog hem och sov ist . :)
På lördag åkte jag och Nichole till kungsberg skönt som fan, på kvällen drog jag Shervin Nichole och Cilla in till gävle och spelade lite bowling efter vi hade gjort det vart vi sugen på att spela biljard men jag och Nichole va väl inte så där jätte duktiga på de då, men men det var i alle fall roligt.
Kom hem till Sandviken vid tolv och då gick vi upp till mig så bytte jag om sen drog vi ner på stan träffa massa folk.
Nichole sov över hos mig i natt sov bort hela dagen, men sen vid halv fyra  så åkte jag till gävle och spelade match gick inte så bra då  men det var roligt och spela ;)
När jag kom hem så kolla jag Dannis Jarno Helene och mamma på en film och jag och Dannis somna :)
Så har min helg vart  ;) Hur skönt som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0