Guldbaggen

Idag efter skolan gick jag ner på stan med Emelie sen kom Nichole ochså så gick vi käkade lite mellan mål typ :P 
Sen efter vi hade käkat det skildes alla tre, och jag gick hem till Dannis och prata lite med henne sen gick vi till våran moster och va där ett tag men så vart vi hungriga på mackor så vi gick hem till Dannis och gjorde lite toast med vitlök i. 
Så nu  får vi väl se hur man luktar i mun i mån då :P haha
Efter vi hade ätit så kolladev vi på guldbaggen och det var mycket bra !
Aja nu sitter jag hemma funderar på att ta en rök och kanske gå och lägga mig sen men jag ska nog sova brevid mamma i natt i gen , är lite fjantig så där  :P
God natt på er alla ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0