Helg för mig

Åkte hem till Nichole i går och käkade tårta med alla flickor :) det var super trevlans, dom satt och drack, jag och shervin drack ingenting :P Vid nio åkte vi till Sandviken så gick vi in på steel town då bjöd Nichole mig på en öl så köpte jag en egen  sen vart det inge mera för mig efter som jag har praktik och man har inte lust och vara bakfull där :) Men det var roligt att man va nykter så kunna man kolla på Nichole ist ;) hahah, men hon fyllde ju 18 då ska man vara så där !
Idag har man inte gjort nå spec mycket vart med Dannis och kollat på film bara.
Imån fy fan vad jag ska sova då är ledig ! ;D Direkt imån när jag har käkat frulle och borsta tänderna så går jag ner och solar sen ska jag fixa lite dricka kanske blir så att man åker till valbo i mån ochså så man kan ha nåt fint på sig i mån ;) moahah .
Nee nu ska man ta en röök och sen sova.
GOD NATT !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0