MÅNDAG

Vakna för ett tag sen inte så himmla pigg förstår inte hur jag ska orka upp till skolan på onsdag ;S 
Just nu så sitter jag och funderar på om jag ska väcka min syster och fråga om hon vill hänga med ner och sola lite sen köpa en varsin sallad på mias, men hon kommer väl inte bli så jätte glad om jag väcker henne :P
Vid tre kommer mamma hem och då ska vi åka till valbo måste ha nåt nytt plus att  jag måste ha ett par täck byxer för snart lär väl jackorna komma och när dom kommer blir det kungsberg på dirren för så här sent har jag aldrig börjat med kungsberg :S 
Men sen så hoppas jag att Nichole får sitt kör kort så vi kan åka upp till ÅRE :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0