SJUK

Vakna idag med världens hosta och att snoret bara rinner på mig och jag hatar att vara sjuk det är det värst som finns och jag vill ju gå till skolan i mån men bara för det kommer jag säkert få feber eller nåt :S Men då går jag till skolan i alle fall. Men vi börjar ju ett i mån så man kan ju ligga och dra sig ett tag i mån :D  skönt skönt !
Idag ska jag hjälpa mamma med tvätt och mat, vet inte hur jag ska orka det för jag är helt slut men jag måste väl hon har ju ochså blivit sjuk :S  Nu fattas väl bara att syster blir sjuk ochså !
Nee men sen när man är klar med allt i dag så ska vi gå ner på hemmakväll och hyra film och köpa godis så det blir en mys kväll i kväll :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0